Сьогодні, 3 жовтня, ОТП Банк презентує відділення нового формату - Future Branch (Відділення майбутнього) за адресою вул. Михайлівська, будинок №2.
У відділенні відвідувачі зможуть здійснювати операції самостійно за допомогою ноутбука, депозитних боксів і сучасних банкоматів. Клієнти зможуть відкривати депозити, оформлювати кредити, оплачувати рахунки, вносити кредитні платежі, купувати валюту. У новому відділенні будуть доступні всі функції звичайного банку й кас. А після всіх банківських операцій гості зможуть приготувати і пригоститися кавою.
У відділенні майбутнього працюватимуть три співробітника – Newdigital Managers, які зустрічатимуть клієнтів, координуватимуть і допомагатимуть здійснити операції.
Відділення – це симбіоз трьох складових: банку, кафе й середовища атмосфери Apple Store –інноваційності, технологічності, модернізації.
«Для створення нового відділення ми вирішили використовувати європейський досвід Групи, а також звернутися за допомогою до кращих українських фахівців в галузі дизайну й технологій. Завдяки такій співпраці Future Branch став одночасно і європейським відділенням, і місцем, де про інновації не тільки говорять, ними – живуть. Сьогодні інновації та технології – тригер для розвитку роздрібного та корпоративного бізнесу. Зараз це обов'язкова складова формули успіху. Future Branch – це тільки початок», – прокоментував Голова Правління АТ «ОТП БАНК» Тамаш Хак-Ковач.
Основною причиною для створення відділення нового формату став тренд діджиталізаціі. Сьогодні значна частина транзакцій – платежі, грошові перекази, консультації переходять до цифрового простору. Це знімає навантаження з банківських відділень, а також вирішує питання паперової рутини, що дозволяє більше часу приділяти спілкуванню з клієнтом. Однак у користувачів ще є бар'єри під час використання дистанційних каналів: страх і невпевненість, недостатня фінансова грамотність. ОТП Банк змінює роль банківського відділення: від транзакційної – до навчальної та забезпечує міграцію в канали digital-взаємодії.
Микола Чумак, засновник і CEO IDNT, який консультував ОТП Банк в процесі роботи над новим відділенням, зазначив: «Нове відділення банку створюватиме кращий клієнтський досвід і відповідатиме очікуванням сучасних клієнтів, підтверджуючи ті якості й цінності, які несе бренд OTП. Відділення обладнане таким чином, аби дати більше комфорту й персонального контакту в тому випадку, коли це необхідно, і навпаки, запропонувати швидке обслуговування рутинних транзакцій. Також у банку з'явився майданчик для випробування та запуску нових продуктів і сценаріїв обслуговування. Центральна локація є найбільш вдалою для пілотування нових рішень, отримання аналітики і зворотного зв'язку від клієнтів банку».
Відділення працюватиме в звичайному робочому режимі – з 9.00 до 18.00 з понеділка по п'ятницю. Також тут відбуватимуться лекції з фінансової грамотності для дітей, підлітків і дорослих.