ПРЕЗЕНТАЦІЯ СПІКЕРА
What is the future bank
3 жовтня (четвер) / 2019
Минув час, коли банки конкурували з банками, а супермаркети з супермаркетами. Тепер споживач порівнює отриманий досвід при взаємодії з компаніями та брендами. Споживчий досвід став новою територією для конкуренції. Банки відчувають тиск з боку нефінансових компаній, що надають фінансові послуги: телеком-оператори, платіжні системи, рітейлери, логістичні оператори тощо.
Микола Чумак
Засновник IDNT
· Які виклики відчувають банки з боку конкурентів нового типу?
Сучасний споживач все менше прив'язаний до свого банку і тим більше до оффлайн відділення. Сценарії самообслуговування вже стали стандартом для усіх банків.
· Що таке банк майбутнього в уявленні споживача?
· Які є стратегії для розвитку банків в найближчому майбутньому?
· Чому банки можуть навчитися в інших індустрій?
· Яким буде банк майбутнього в Україні?
· Що вже ми зможемо побачити у новому відділенні OTP?