Повідомлення про порушення
Якщо Вам відомі факти неналежної поведінки наших працівників, що може зашкодити інтересам Банку та його репутації, Ви можете проінформувати нас про це, направивши відповідне повідомлення.
Кожне повідомлення обов’язково буде перевірено.
Ви також можете скористатись наступними каналами для Повідомлення про порушення:
- направлення листа поштою на адресу: м. Київ, вул. Жилянська, 43, Відділ комплаєнсу;
- за номером (044) 495-04-82, у робочі дні з 9:00 год. до 18:00 год;
- засобами електронної пошти на адресу compliance@otpbank.com.ua;
- особисто в робочий час (за попереднім записом) у Відділі комплаєнсу.
Якщо Ви хочете подати онлайн-повідомлення про порушення на рівні групи Ви можете скористатися наступним посиланням – OTP Group whistleblowing interface. Таке повідомлення буде направлено до підрозділу комплаєнсу OTP Bank Plc. або до дочірньої компанії, вибраної зі списку, доступного в інтерфейсі. Ви можете відправити повідомлення про порушення на рівні групи, лише якщо Ваше повідомлення стосується OTP Bank Plc або члена OTP Group, але ви бажаєте проінформувати про це Орган управління OTP Group. Повідомлення про порушення на рівні групи подається до Дирекції комплаєнсу OTP Bank Plc., а повідомлення, що стосується члена OTP Group, обраного зі списку, буде надіслано підрозділу комплаєнсу обраного члена OTP Group.
Інформація щодо обробки Повідомлень: