Підключення послуги смс-інформування до картки/рахунку
Підключення послуги смс-інформування можливе:
- Через сайт Банку
- Через відділення Банку
- Через Інформаційний центр
Підключення послуги смс-інформування через сайт Банку
Для підключення послуги смс-інформування по картці або картковому рахунку через сайт Банку, необхідно перейти за посиланням і заповнити форму-заявку на підключення SMS-банкінгу.
Увага!
- Активація послуги смс-інформування виконується в найближчі півгодини після фактичного підключення (захист 3-D Secure підключається автоматично на наступний день після підключення послуги смс-інформування).
Підключення послуги смс-інформування через відділення Банку
Для підключення послуги смс-інформування по картці або картковому рахунку через відділення Банку, необхідно звернутися до відділення Банку та заповнити заяву на підключення послуги.
Увага!
- Активація послуги СМС-інформування виконується в найближчі півгодини після фактичного підключення (захист 3-D Secure підключається автоматично на наступний день після підключення послуги смс-інформування).
Підключення послуги СМС-інформування через Інформаційний центр Банку
Для підключення послуги СМС-інформування по карті або картковому рахунку через Інформаційний центр Банку, необхідно:
- власнику картки звернутися до Інформаційного центру Банку за номерами телефону: +38 044 490 05 26, +38 044 290 92 36 зі свого фінансового номера телефону;
- поінформувати співробітника Інформаційного центру про бажання підключити послугу СМС-інформування.
Співробітник Інформаційного центру виконує підключення послуги.
Увага!
- Активація послуги СМС-інформування виконується протягом одного робочого дня після подання заявки на підключення (захист 3-D Secure підключається автоматично на наступний день після підключення послуги смс-інформування).