Відбулось успішне об’єднання словенських банків SKB та Nova KBM: відтепер послуги OTP banka стануть найдоступнішими для клієнтів у Словенії
Nova KBM d.d. та SKB d.d. успішно завершили об’єднання операційних процесів. Баланс нового банку OTP banka d.d. становить приблизно 15 мільярдів євро. Одне з найбільших об’єднань у банківському секторі Словенії створило сильний банк з міцною основою, чия стратегія орієнтована на розвиток. Після успішного завершення міграції інформаційних систем, банківські рахунки клієнтів колишнього SKB banka були переведені до інформаційної системи OTP banka. Маючи більше 900 банківських точок, OTP banka став найбільш доступним банком у Словенії, а його клієнти отримали доступ до багатьох банківських онлайн та мобільних сервісів, які були відзначені нагородами.
Підготовка до операційного злиття Nova KBM d.d. та SKB banka тривала понад 18 місяців. Міграція інформаційних систем була здійснена поступово та в очікувані терміни. Таким чином, для клієнтів OTP banka було забезпечено безперебійний доступ до банківських відділень, цифрових каналів банку та послуг в усіх банківських точках. Оскільки цифрові канали є новими для клієнтів колишнього SKB banka, вони можуть звернутися до контакт центру OTP banka уразі потреби.
Голова ради директорів та СЕО угорського OTP Bank Шандор Чані наголосив: «Однією з найважливіших подій в історії OTP Group є те, що ми стали одним із домінуючих гравців у Словенії, і відтепер наш інтегрований банк може продовжувати обслуговувати своїх клієнтів під назвою OTP banka. Материнський банк працює вже 75 років і вже майже 30 років як біржова компанія успішно конкурує з великими європейськими банками в регіоні Центральної та Східної Європи. Словенський OTP banka став одним із найбільших і найуспішніших членів міжнародної та дуже амбітної банківської групи та став важливою частиною наших майбутніх планів – впродовж наступного десятиліття стати провідним банком на всіх ринках, де ми присутні. Я дякую своїм колегам за підготовку цієї успішної інтеграції та дякую нашим нинішнім і майбутнім клієнтам за довіру до OTP banka».
Президент Правління OTP banka Джон Денхоф: «Ми надзвичайно пишаємося тим, що за потужної підтримки материнської OTP Group ми успішно завершили цей важливий крок - інтеграцію двох великих банків та їхніх команд, об’єднавши їх у сильний універсальний банк із широким спектром сучасних та якісних індивідуальних фінансових продуктів та послуг. Тепер ми готові й далі втілювати наше бачення: бути найкращим банком у Словенії, водночас продовжуючи зміцнювати позиції OTP Group у Словенії та загалом у регіоні. Поєднуючи найкращі функції Nova KBM та SKB banka, ми хотіли зробити послуги об’єднаного банку ще зручнішими та забезпечити нашу спроможність слідувати нашій ключовій цінності: надавати обслуговування високого рівня нашим клієнтам. Саме тому у майбутньому ми будемо інвестувати в цифрові канали та послуги. Хочу подякувати нашим клієнтам за лояльність і довіру. Водночас я хотів би подякувати моїм колегам, які продемонстрували величезну відданість і зусилля у досягненні цієї важливої мети. Окрім прагнення стати провідним словенським банком, ми продовжуватимемо сприяти командній роботі та меритократії, забезпечуючи професійний розвиток та навчання наших співробітників. Ми також продовжимо прагнути до того, щоб стати одним із найбажаніших роботодавців у фінансовому секторі країни».
Найбільш доступний банк
Відтепер клієнти отримають переваги від найбільшої фізичної мережі банківських точок, яка включає понад 900 банківських відділень, банкоматів та поштових відділень по всій Словенії. Клієнти колишнього Nova KMB також можуть отримати банківські послуги у відділеннях колишнього SKB banka та навпаки. Для колишніх клієнтів Nova KMB кількість таких точок зросла на 6% у порівнянні з початком 2024 року, тоді як для колишніх клієнтів SKB banka кількість таких точок зросла на 600%. Крім цього, від початку року клієнти обох банків отримали можливість знімати гроші з дебетних карток Visa у більше, ніж 4 000 банкоматів більшості банків членів OTP Group як у Словенії так і закордоном.
Сучасні цифрові канали та покращений користувацький досвід
Користувачі колишнього онлайн та мобільного банкінгу SKB banka відтепер можуть користуватися різноманітним цифровим банкінгом у Bank@Net та mBank@Net, які були відзначені нагородами. Крім цього, клієнти можуть користуватися широким спектром автоматичних послуг, які надає контакт центр OTP banka. Відтак, найпопулярніші послуги банку, такі як Paket Komplet чи Kredit Naprej доступні лише за один телефонний дзвінок, а підписання угод доступне через цифрові канали. Послуги платіжної системи Flik OTP banka надає через mDenarnica, крім цього доступна безконтактна оплата через Google Pay та Apple Pay.
Поділіться цією новиною з друзями!
Акціонерне товариство «ОТП БАНК» – один з найбільших українських банків з іноземним капіталом, який є визнаним лідером фінансового сектора країни. На ринку він представлений з 1998 року, має стійку репутацію соціально-відповідальної, надійної та стабільної структури, що пропонує споживачам сервіси європейської якості. Банк надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, а також представників малого та середнього бізнесу.
З 2019 року згідно з рішенням НБУ ОТП Банк віднесено до переліку системно важливих банків України, які мають вагомий вплив на розвиток фінансової системи країни.
В Україні АТ «ОТП БАНК» виступає флагманом банківської групи, зареєстрованої Національним банком України, до складу якої також входять ТОВ «КУА «ОТП Капітал», ТОВ «ОТП Лізинг».
Слідкуйте за новинами ОТП Банку в соціальних мережах та месенджерах: Google Новини, Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Telegram та Viber.