Підхід OTP Bank до соціальної відповідальності
Вже понад 25 років OTP Bank неухильно дотримується принципів соціальної відповідальності та прагне здійснювати позитивний вплив на соціальну складову власної діяльності. Як фінансова установа, ми суворо дотримуємось норм та правил ведення прозорого бізнесу, спрямованого на задоволення потреб і запитів клієнтів. Водночас, як один з найбільших банків в Україні, ми усвідомлюємо свою відповідальність перед державою, суспільством та співробітниками, а особливо в період воєнного стану та неспровокованої воєнної агресії. Ми повністю віддані ідеї перемоги України у війні та подальшому відновленню держави, тому підтримуємо та втілюємо у життя проєкти щодо соціальної відповідальності одразу за кількома напрямками.
Наша ключова мета як відповідального надавача фінансових послуг – створити додаткову цінність для клієнтів шляхом підвищення доступності, простоти та безпеки використання своїх інструментів, продуктів або каналів продажу. Надзвичайно важливо, аби клієнти отримували об’єктивну та просту для розуміння інформацію, а також мали змогу користуватися послугами, адаптованими під їхні запити.
OTP Bank робить усе можливе для того, щоб якнайкраще розуміти потреби своїх клієнтів та якомога точніше та швидше реагувати на них, пропонуючи зручні, сучасні та ефективні рішення. Такий підхід та наш багаторічний досвід є гарантією комплексності, яка характеризує наш асортимент послуг та банківських продуктів, зручності, яку наші клієнти очікують та отримують від нас, а також швидкості, з якою ми реагуємо на їхні потреби навіть незважаючи на ринкове середовище, яке постійно змінюється та кидає нам виклики.
Основні напрямки діяльності OTP Bank як відповідального надавача фінансових послуг
OTP Bank прагне ефективно обслуговувати та задовольняти всі потреби клієнтів.
Наше відповідальне надання фінансових послуг і діяльність реалізуються в таких ключових сферах:
I. Орієнтація на клієнтів
1. Відповідальна маркетингова комунікація, об'єктивне та зрозуміле надання інформації
- забезпечення доступності державного та міжнародного пільгового фінансування як для роздрібних, так і для корпоративних клієнтів;
- надання якісних, легкодоступних та зручних послуг спілкування та адміністрування відповідно до очікувань клієнтів.
2. Рівень задоволеності клієнтів, зворотний зв’язок та механізми повідомлення про порушення
- практика отримання зворотного зв'язку для підкріплення орієнтованого на клієнта підходу та врахування їхніх побажань і зауважень;
- відкритість до постійного діалогу та регулярна звітність щодо ключових питань, які можуть бути цікавими клієнтам.
II. Доступні та інноваційні банківські послуги
- диверсифікованість послуг, продуктів та інструментів фінансування для забезпечення можливості кожному клієнту обрати ті умови, які є найбільш вигідними для нього;
- впровадження інноваційних банківських рішень та готовність до змін в період цифрової трансформації та розвитку нових технологій, в тому числі й штучного інтелекту.
- забезпечення найвищого рівня захисту персональної інформації наших клієнтів та будь-яких даних, що становлять комерційну чи банківську таємницю;
- орієнтація на ІТ і кібербезпеку для унеможливлення витоку інформації та перешкоджання спробам шахрайства й незаконного заволодіння даними;
- збереження чіткого балансу між безпекою даних і легким інтерфейсом для зручної та зрозумілої навігації нашими ІТ-продуктами.
IV. Етичне бізнес-середовище
- дотримання принципів етичної ділової поведінки та докладання максимальних зусиль до захисту інтересів, прав та персональної інформації клієнтів;
- обслуговування клієнтів всіх сегментів з урахуванням принципів ділової етичної поведінки та вимог законодавства;
- забезпечення фізичної доступності всіх відділень та надання послуг на однаково високому рівні для всіх груп наших клієнтів, попри наявні обмежені можливості чи інші особливості.
ОТП Банк – проти шахрайства! #ШахрайГудбай
Банк проти шахрайства – підвищуємо фінансову грамотність. Як соціально відповідальна установа OTP Bank дбає, щоб клієнти не ставали жертвами шахраїв, які особливо активізувалися з початком воєнного стану в країні. Саме тому ми вже кілька років поспіль беремо участь у спільному проєкті з Національним банком України, спрямованим на підвищення фінансової грамотності – «Шахрай, гудбай!». Бажаєте убезпечити себе від шахраїв? Тоді переходьте на сторінку проєкту!
Знай свої права: страхування
В інформаційному просторі України мало висвітлюється ринок страхування і те, як правильно діяти на ньому. Як обрати страховика, що таке франшиза, на що звертати увагу під час укладення договору страхування? Інформаційна кампанія Національного банку України спрямована на усунення цих прогалин у знаннях українців.
#КібербезпекаФінансів
Приголомшливі 8 трильйонів доларів! Саме стільки коштували світу в 2023 році кібератаки, повідомляє Cybercrime Magazine. За прогнозами, ця цифра у майбутньому лише зростатиме.
Тому в часи, коли хакери для викрадення коштів залучають штучний інтелект і різні види соціальної інженерії, знання про кібербезпеку є критично важливими. Хочете знати, як уберегтися від шахраїв? Читайте матеріали, підготовлені у межах кампанії НБУ #КібербезпекаФінансів.
Здолай шахрая онлайн – запам’ятай правила фінансової безпеки
Онлайн-гра «Здолай шахрая!» – це гра-симуляція від Української міжбанківської Асоціації членів платіжних систем ЄМА, де на гравців чекають симуляції різноманітних видів платіжного шахрайства. Окрім того, в ігровій формі ви дізнаєтесь про наслідки прийнятих рішень, поради щодо виявлення шахрайства та дієві засоби захисту у кожній ситуації.
Наша ключова мета як відповідального роботодавця – забезпечити рівні можливості для всіх співробітників, незалежно від статі, релігійних переконань, раси, орієнтації, сімейного стану, вподобань чи інших особливостей. Ми прагнемо створити відкрите та інклюзивне робоче середовище, вільне від будь-яких проявів дискримінації, а також підтримувати високопрофесійні командні якості та культуру відкритої співпраці. OTP Bank чітко розуміє свою відповідальність перед персоналом, тому створює гідні умови праці, які дозволяють забезпечити справедливий рівень життя та сприяють індивідуальному росту.
Роль наших співробітників є надзвичайно важливою для успіху OTP Bank, саме тому ми створюємо сприятливі умови для розвитку працівників та заохочуємо їх і надалі бути міцною командою. Ми робимо усе для того, щоб наш персонал зростав у професійному плані, не втрачав зацікавленість при виконанні робочих задач, відкрито висловлював свої побажання. Навчання та залученість – завжди у фокусі уваги.
OTP Bank будує таке середовище, в якому співробітники зможуть почувати себе вільно, невимушено та захищено. Тут підтримуються принципи рівності, різноманіття та інклюзії, панує атмосфера взаємодопомоги, а можливості кожного не мають меж для розвитку.
Детальніше про підхід міжнародної банківської групи OTP Group як відповідального роботодавця.
Основні напрямки діяльності OTP Bank як відповідального роботодавця
Для забезпечення найкращих умов праці, на які заслуговують наші співробітники, ми зосереджуємо нашу увагу на наступних сферах:
I. Оплата праці та кар’єрні можливості: відповідально ставимось до потреб наших співробітників, заохочуючи їх до розвитку та кар'єрного зростання конкурентоспроможною оплатою праці та можливостями для росту через програми наставництва, цілеспрямований розвиток знань та компетенцій, а також прозорий механізм зростання.
II. Навчання та підвищення кваліфікації: розуміємо, що знання та досвід наших працівників - це найважливіший актив для Банку, а тому забезпечуємо постійне навчання та розвиток, які покривають не лише професійні та робочі питання, але й розвивають у них лідерство, вміння комунікувати, балансувати між роботою та особистим життям тощо.
III. Залученість: щоб сформувати та підтримувати згуртований та дружній колектив, приділяємо велику увагу залученню співробітників в усі процеси роботи Банку, широкому внутрішньому спілкуванню, враховуємо їхню думку під час значних організаційних змін.
IV. Баланс між роботою та особистим життям: прагнемо постійно покращувати умови праці та зменшити надмірне навантаження на наших співробітників, а тому пропонуємо гнучкий графік роботи, можливості працювати дистанційно або неповний робочий день, а також інші індивідуальні варіанти з урахуванням ситуації кожного працівника.
V. Охорона праці та заохочення до здорового способу життя: неухильно дотримуємось українського та європейського законодавства у сфері охорони здоров'я та безпеки праці, створюючи виключно комфортні та безпечні робочі умови, а також заохочуємо наших співробітників до ведення активного способу життя шляхом забезпечення можливостей для відпочинку, знижок або спеціальних пропозицій для занять спортом та інших індивідуальних заохочень.
OTP Bank в цифрах у 2023 році
Насильство та домагання є глобальними явищами, які не мають соціальних чи економічних кордонів. Це серйозні порушення прав людини, які в багатьох випадках залишаються непокараними. Насильство та домагання є неприйнятними, як на робочому місці, так і в приватному житті. На жаль, ризик виникнення таких незаконних та неетичних діянь зріс з початком воєнних дій в Україні, а тому ми не можемо залишатись осторонь. Саме через турботу про своїх співробітників і клієнтів ОТП Банк розміщує інформацію щодо можливості отримати кваліфіковану допомогу:
- На робочому місці – співробітник має можливість повідомити Відділ комплаєнса згідно з Процедурою про порядок повідомлення про неетичну поведінку.
- У приватному житті – у співпраці з ЄБРР ОТП Банк надає інформацію про служби підтримки в більшості регіонів України.
Наша ключова мета як відповідального учасника суспільних відносин – сприяти розвитку місцевих громад й суспільства в цілому залежно від власних можливостей та економічного впливу. Ми ведемо активну громадську та соціальну діяльність і намагаємось бути прикладом у сферах фінансової освіти, відкриття рівних можливостей, розбудови громад та захисту навколишнього середовища.
Наша робота як учасника суспільних відносин визначається залежно від місцевих нагальних потреб, враховуючи ключові критичні питання, які можуть негативно впливати на громади та населення.
З лютого 2022 року ми активно робимо свій внесок в захист суверенітету та територіальної цілісності України, допомагаючи українцям, які постраждали від війни та злочинів росії, відновлюючи їхнє житло, здоров’я та звичний спосіб життя. Так ми інвестуємо у відродження сталого розвитку України. Загальний внесок у допомогу державі та співвітчизникам з початку повномасштабної війни склав майже 178 млн грн.
Протягом 2023 року ми:
- продовжували спрямовувати допомогу ВПО та дітям, які потребували захисту, а також лікарням та медичним установам;
- допомагали центру протезування та реабілітації Superhumans Center – здійснювали щомісячні благодійні внески, а також провели два благодійні аукціони, кошти з яких спрямовано на користь цього некомерційного проєкту;
- проводили просвітницькі заходи в дитячих садках, школах, університетах та центрах для ВПО; провели 43 заходи в межах Тижня заощаджень, 92 заходи - у рамках освітнього марафону НБУ, організували низку подій для дітей українських Героїв у 5 містах України;
- в межах проєкту «Батарейки, здавайтесь!» зібрали 92 кг відпрацьованих елементів живлення та передали на спеціальну переробку;
- приєднались до першого масштабного Stop The Bleed Day – всеукраїнського онлайн-тренінгу, участь у якому взяли близько 100 міжнародних та українських компаній;
- долучилися до Kyiv Unbroken Marathon, 34 співробітники Банку здійснили благодійний забіг, половину зібраних під час заходу коштів було перераховано на фандрейзингову платформу для допомоги Україні UNITED 24;
- продовжували підвищувати інклюзивність надання своїх послуг – у відділеннях без спеціальних пандусів встановили кнопки виклику керівників.
Ми розуміємо важливість такої підтримки, тому будемо продовжувати й надалі допомагати тим, хто потребує цього найбільше. Віримо, що 2024 рік стане ще продуктивнішим і ми зможемо зробити ще більший вклад у підтримку місцевих громад і суспільства в цілому.
OTP Bank Helps Ukraine
OTP Bank Helps Ukraine було започатковано улітку 2022 року як відповідь на нагальні потреби країни й українців в умовах війни. У межах цієї ініціативи команда волонтерів збирає кошти для реалізації різноманітних благодійних проєктів – допомоги дітям, вимушеним переселенцям, медичним закладам тощо. Збір коштів проводиться за допомогою спеціально створеної фандрайзингової платформи, на якій благодійники можуть обрати ініціативу, зробити переказ та переглянути звіти.
Зберегти зв’язок: зібрали понад 1000 книжок для дітей-сиріт за кордоном
Понад 1000 видань за сприяння посольств України за кордоном було передано до бібліотек та шкіл у країнах Європейського Союзу, які прихистили українських дітей, у тому числі вихованців дитячих будинків. Книги українською мовою зібрано клієнтами, співробітниками та партнерами ОТП Банку. Ініціатива була спрямована на те, щоб допомогти дітям, які через війну евакуювалися за кордон, зберегти ментальний зв’язок з Україною.
Донорство крові
В умовах війни потреби українських медзакладів у донорській крові відчутно збільшилися. Багато штатних донорів, які зазвичай здавали кров, наразі або виїхали за кордон, або перебувають на фронті, або переїхали до інших регіонів країні, або мають проблеми зі здоров’ям, викликані війною. Саме тому OTP Bank ще більш активно, ніж раніше, проводить Дні донора, до яких може долучитися кожен працівник. Адже за статистикою, один донор крові може врятувати трьох осіб! Щоб дізнатися, як проходять здачі крові у стінах банку, тисніть детальніше.
Старі батарейки – на переробку!
Одна батарейка, що потрапляє в природу без переробки, здатна забруднити 16 кв. м землі токсичними речовинами. Саме тому OTP Bank спільно з громадською організацією «Батарейки, здавайтеся» реалізує «зелений» проєкт зі збору використаних елементів живлення, які в подальшому відправляють до заводів із переробки у Європі. Хочете дізнатися, у яких відділеннях можна здати використані батарейки? Тисніть детальніше!