UA

* Продаж продукту припинено з 29.03.2024 р.



Ваші вигоди від картки «Депозит 24/7»

20 000 терміналів для миттєвого поповнення картки (Приват Банк і City 24)
20 000 терміналів для миттєвого поповнення картки (Приват Банк і City 24)
24/7 доступ до заощаджень
24/7 доступ до заощаджень
Без обмежень зняття та поповнення
Без обмежень зняття та поповнення
Умови по карті
  • Розмір процентної ставки на вклад (депозит) у відсотках річних (від мінімального до максимального): від 0% до 6% річних в гривні; від 0% до 0.01% річних в доларах США/євро
  • Щомісячна виплата нарахованих відсотків з подальшою капіталізацією
  • Валюта вкладу – гривня, долар США, євро. Мінімальна сума вкладу – 1000 грн / 20 дол.США / 20 євро
  • Комісія за поповнення картки в гривні – 0%
  • Строк вкладу (депозиту) – вклад на вимогу, безстроково

Попередження для клієнта



Замовте картку «Депозит 24/7» вже зараз!
Високий рівень безпеки з технологією 3D Secure
20 000 терміналів для миттєвого поповнення картки (Приват Банк і City 24)
Оплата покупок смартфоном
Отримайте картку всього за три кроки
Заявка на сайті. Заповніть заявку на відкриття картки на сайті банку
Підтвердження даних. Отримайте дзвінок від співробітника банку протягом дня
Отримайте картку у відділенні банку
Ваші переваги з карткою «Депозит 24/7»

Розрахунки на відстані дотику!

Відтепер Ви можете швидко та безпечно сплачувати за будь-які покупки, послуги та проїзд Вашим смартфоном на базі Apple або Android, що підтримує технологію NFC




Поширені питання
Я буду розраховуватись картою у валюті відмінній від валюти карткового рахунку. Як будуть проходити розрахунки?

Якщо валюта розрахунку відрізняється від валюти карткового рахунку, Платіжна система (Visa International, MasterCard WorldWide) при проведені операції самостійно конвертує валюту проведеної операції у розрахункову валюту Платіжної системи (за курсом Платіжної системи, встановленим на день проведення операції); після цього Банк конвертує розрахункову валюту платіжної системи у валюту карткового рахунку за курсом, встановленим Банком на день списання операції із карткового рахунку.

Я виїжджаю за кордон, чи буде моя картка працювати там?

Так, Ваша платіжна картка ОТП Банку є карткою Міжнародної платіжної системи, тому вона приймається до розрахунку у всіх країнах, де у місці розрахунку чи зняття коштів присутній логотип відповідної платіжної системи. Перед виїздом за кордон впевніться, що Ваша картка активна та має актуальний строк дії. Ви можете зробити через інтернет-банкінг OTP Smart або зателефонувати до цілодобової служби підтримки за номером +380 44 490 05 26, Також, бажано повідомити банк про Ваші плани перебування закордоном (це дозволить банку посилити заходи безпеки Вашої платіжної картки в країні Вашого перебування). Зробити це можна заповнивши форму. Більше корисної інформації та поради щодо використання картки за кордоном Ви можете знайти за посиланням.

Що робити при втраті карти?

У випадку втрати, крадіжки, вилучення банкоматом карти або, якщо інформація про PIN-код чи реквізити карти стала відома третім особам, негайно зв’яжіться з цілодобовою службою підтримки держателів платіжних карток за телефоном +380 44 490 05 26, для блокування картки та надання додаткової інформації.

Рекомендація! Запам’ятайте або запишіть номер служби підтримки для оперативного зв’язку з Вашим Банком.

Як можна поповнити мій картковий рахунок?

Ви можете поповнити картковий рахунок готівкою у відділеннях ОТП Банку або безготівковим шляхом. Поповнення карткового рахунку готівкою можливе:

  • в гривнях: власником рахунку або третьою особою у відділеннях ОТП Банку;
  • в іноземній валюті: власником рахунку або третьою особою у разі наявності довіреності у відділеннях ОТП Банку;
  • У валюті гривня власником рахунку: через банкомати ОТП Банку з функцією поповнення Cash-In;

Поповнення карткового рахунку безготівковим шляхом можливе:

  • в гривнях: шляхом здійснення переказу через будь-який банк в Україні, в тому числі і ОТП Банк;
  • в іноземній валюті: шляхом здійснення переказу у валюті карткового рахунку через будь-який банк України (в тому числі ОТП Банк, операція здійснюється відповідно до умов та обмежень чинного законодавства), а також із-за кордону;
  • шляхом здійснення переказу із власного карткового чи поточного рахунку через систему OTP Smart.

Як я можу використовувати свою картку?

Ви можете використовувати платіжну картку ОТП Банку для зняття готівки в банкоматах, касах банківських відділень, проведення безготівкових розрахунків в торгових точках та мережі Internet, резервування номерів в готелях та бронювання авто за допомогою реквізитів картки.

Що необхідно зробити після отримання платіжної картки?

Одразу після отримання платіжної картки необхідно:

  • розписатись кульковою ручкою на спеціально призначеній смузі, яка знаходиться на зворотній стороні картки.
  • активувати платіжну картку через інтернет-банкінг OTP Smart, або в банкоматі (шляхом проведення будь-якої операції з введенням PIN-коду, наприклад, перевіривши баланс) або зателефонувати до цілодобової служби підтримки за номером телефону: +38 0 44 490 05 26 (також він вказаний на зворотній стороні картки).





Шановні клієнти!
Ми прагнемо, щоб наш сайт був максимально зручним, інформативним, корисним та швидким.
Тому сьогодні, з 20:30 до 22:00 ми проведемо роботи з його удосконалення. Тож у цей час доступ до сайту буде обмежений або недоступний.
Завжди ваш, ОТП Банк.

×