UA

Ліміти на перекази по реквізитам

Відповідно до вимог чинного законодавства України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, АТ «ОТП БАНК» (надалі – Банк) зобов’язане забезпечувати моніторинг фінансових операцій клієнта на предмет відповідності таких фінансових операцій наявній у Банку інформації про клієнта, його діяльність та рівень ризику, включаючи в разі необхідності інформацію про джерело коштів, пов’язаних з фінансовою(ими) операцією(ями).

З метою виконання зазначених вимог Банком впроваджено ліміти, які застосовуються до безготівкових вихідних переказів з рахунків фізичних осіб на рахунки інших фізичних осіб за реквізитами IBAN.



Як розраховуються ліміти

Ліміти розраховуються та встановлюються Банком індивідуально для кожного клієнта щомісячно на основі наявної у Банку інформації про доходи та фінансові операції клієнта.

Як дізнатися розмір доступного ліміту

Актуальну інформацію про розмір доступного ліміту для здійснення переказів на рахунки інших фізичних осіб на поточний місяць можна переглянути у мобільному застосунку «OTP BANK UA».

Як збільшити встановлений ліміт

У разі необхідності здійснення переказів, сума яких перевищує встановлений ліміт, ви можете звернутися до Довідкового центру Банку або до будь-якого відділення Банку та надати документи, що підтверджують джерела походження коштів. Подані документи будуть розглянуті Банком протягом 3 (трьох) робочих днів. У разі прийняття позитивного рішення доступний ліміт буде збільшено.


  • за номером телефону (044) 490 05 26 або (044) 290 92 36 (цілодобово, вартість дзвінків визначається згідно з тарифами вашого оператора зв’язку);
  • через месенджери Facebook Messenger, Telegram та Viber.
Нормативно-правове регулювання встановлення лімітів