Політики та процедури, які регулюють нашу ESG діяльність
Корпоративне управління та регулятивна база OTP Bank ґрунтуються на основі чинного законодавства України та ЄС, а також враховують цілі сталого розвитку, які визначені на рівні міжнародної групи OTP Group як найбільш суттєві. Наш пріоритет - зміцнення та покращення процесів управління питаннями ESG, тому наші політики та процедури базуються на відданості та дотриманні прав людини.
Банк розробив та постійно вдосконалює власну систему управління довкільними та соціальними питаннями (СЕСУ/ESMS), яка ґрунтується на найкращих європейських практиках. За результатами проведеної Комплексної екологічної та соціальної оцінки Фонд Розвитку Підприємництва у співпраці зі Світовим Банком підтвердили відповідність нашої СЕСУ Екологічним та Соціальним Стандартам (ESS 1-10) Світового Банку. Та ми не зупиняємось на шляху до сталого розвитку й продовжуємо спрямовувати максимум зусиль на покращення та поглиблення СЕСУ з метою інтеграції ESG критеріїв у всі процеси діяльності Банку.
Викладені в регулятивних документах принципи - фундамент нашої поведінки та дій у повсякденній роботі та під час ухвалення бізнес-рішень. Ми обов’язково беремо до уваги основоположні принципи цілей сталого розвитку та інші відповідні екологічні, соціальні та управлінські норми під час оцінки ризиків і визначенні потенційних можливостей. Ми також намагаємось сприяти тому, аби ділові партнери та треті сторони, залучені до співпраці, дотримувались прийнятих нами принципів і діяли відповідно до них.
Детальніше про політики та процедури міжнародної групи OTP Group, яким також слідує OTP Bank.
Політика з управління довкільно-соціальними питаннями
Ключовим документом, який визначає підхід OTP Bank до управління впливами на суспільство та навколишнє середовище, є Політика з управління довкільно-соціальними питаннями.
Мета Політики
Декларація ключових принципів, підходів, способів та методів управління фактичними та потенційними позитивними й негативними впливами Банку на довкілля та соціум, а також оцінка зворотних впливів (ризиків) на Банк.
Ознайомитись зі скороченою версією Політики з управління довкільно-соціальними питаннями можна нижче.
Регулятивний документ, який визначає процес управління ESG ризиками (з акцентом на екологічні ризики):
- Порядок управління ESG ризиками в кредитуванні корпоративних клієнтів та клієнтів МСБ
Вимоги Порядку інтегровані в процеси кредитування клієнтів OTP Bank та в процес управління кредитним ризиком для всіх клієнтських сегментів корпоративного бізнесу.
Регулятивні документи, які визначають процес управління питаннями захисту прав людини, корпоративної соціальної відповідальності та трудових відносин:
- Політика корпоративної соціальної відповідальності
- Політика винагороди
- Політика про оцінку діяльності та матеріальне стимулювання працівників
- Положення про систему управління охороною праці
- Процедура адаптації персоналу Головного офісу та регіональних дирекцій («Програма наставництва»)
- Інструкція з організації безперервного навчання і розвитку та підвищення кваліфікації працівників
Регулятивні документи, які визначають процес управління питаннями захисту прав споживачів, антикорупції та комплаєнсу, етичної поведінки та зворотного зв’язку:
- Принципи (Кодекс) корпоративного управління
- Кодекс етики
- Партнерський Кодекс Етики
- Процедура про порядок повідомлення про неетичну поведінку
- Антикорупційна політика
- Антикорупційна програма
- Політика управління комплаєнс-ризиком
- Програма дотримання норм у сфері захисту прав споживачів
- Порядок щодо контролю за дотриманням впровадження змін у законодавстві
- Політика захисту персональних даних
- Положення про обробку та захист персональних даних
- Порядок обробки персональних даних та права суб’єктів персональних даних
- Положення по роботі зі зверненнями клієнтів та третіх осіб