Політики та процедури, які регулюють нашу ESG діяльність
Корпоративне управління та регулятивна база OTP Bank ґрунтуються на основі чинного законодавства України та ЄС, а також враховують цілі сталого розвитку, які визначені на рівні міжнародної групи OTP Group як найбільш суттєві. Наш пріоритет - зміцнення та покращення процесів управління питаннями ESG, тому наші політики та процедури базуються на відданості та дотриманні прав людини.
Викладені в регулятивних документах принципи - фундамент нашої поведінки та дій у повсякденній роботі та під час ухвалення бізнес-рішень. Ми обов’язково беремо до уваги основоположні принципи цілей сталого розвитку та інші відповідні екологічні, соціальні та управлінські норми під час оцінки ризиків і визначенні потенційних можливостей. Ми також намагаємось сприяти тому, аби ділові партнери та треті сторони, залучені до співпраці, дотримувались прийнятих нами принципів і діяли відповідно до них.
Детальніше про політики та процедури міжнародної групи OTP Group, яким також слідує OTP Bank.
Політика з управління довкільно-соціальними питаннями
Ключовим документом, який визначатиме підхід OTP Bank до управління впливами на суспільство та навколишнє середовище, буде Політика з управління довкільно-соціальними питаннями.
Її затвердження та оприлюднення заплановані на ІІІ квартал 2024 року.
Регулятивний документ, який визначає процес управління ESG ризиками (з акцентом на екологічні ризики):
- Порядок управління ESG ризиками в кредитуванні корпоративних клієнтів та клієнтів МСБ
Вимоги Порядку інтегровані в процеси кредитування клієнтів OTP Bank та в процес управління кредитним ризиком для всіх клієнтських сегментів корпоративного бізнесу.
Регулятивні документи, які визначають процес управління питаннями захисту прав людини, корпоративної соціальної відповідальності та трудових відносин:
- Політика корпоративної соціальної відповідальності
- Політика винагороди
- Політика про оцінку діяльності та матеріальне стимулювання працівників
- Положення про систему управління охороною праці
- Процедура адаптації персоналу Головного офісу та регіональних дирекцій («Програма наставництва»)
- Інструкція з організації безперервного навчання і розвитку та підвищення кваліфікації працівників
Регулятивні документи, які визначають процес управління питаннями захисту прав споживачів, антикорупції та комплаєнсу, етичної поведінки та зворотного зв’язку:
- Принципи (Кодекс) корпоративного управління
- Кодекс етики
- Партнерський Кодекс Етики
- Процедура про порядок повідомлення про неетичну поведінку
- Антикорупційна політика
- Антикорупційна програма
- Політика управління комплаєнс-ризиком
- Програма дотримання норм у сфері захисту прав споживачів
- Порядок щодо контролю за дотриманням впровадження змін у законодавстві
- Політика захисту персональних даних
- Положення про обробку та захист персональних даних
- Порядок обробки персональних даних та права суб’єктів персональних даних
- Положення по роботі зі зверненнями клієнтів та третіх осіб