UA
Шановні клієнти! Нарахування бонусів по карткам з 15.03.2022 р. тимчасово призупинено. Бонуси, накопичені раніше – доступні для використання!

Умови по картці
Загальні умови
Плата за обслуговування основної картки 20 грн. / 1.5 $/ €
Плата за обслуговування додаткової картки 10 грн. / 0.5 $/ €
Незнижувальний залишок на рахунку 100 грн. / 5 $/ €
Видача готівки
У банкоматах і в пунктах видачі готівки на території України 4% + 6 грн.
У банкоматах і в пунктах видачі готівки за кордоном 4% + 32 грн
Кредитна лінія
Розмір кредитного ліміту у сумі від 1 000 до 200 000 грн
Строк кредитного ліміту до 12 міс. (з можливістю автоматичної пролонгації)
Плата за обслуговування кредитної лінії Плата не встановлюється
Пільгова відсоткова ставка, річних 0.01%
Строк дії пільгового періоду до 55 днів
Стандартна відсоткова ставка, річних 36%
Мінімальний платіж 5%, мін. 50 грн.
Реальна річна процентна ставка, річних 60.10%
Інші умови
Надання офіційної довідки за рахунком за письмовою вимогою клієнта Плата не встановлюється
SMS-інформування щодо операцій здійсненних клієнтом та залишку на картковому рахунку 20 грн / 0.6 $/ €

Попередження для клієнта



Ваші переваги з кредитною карткою OTP Tickets Travel Card

Керуйте своїми фінансами з будь-якої точки світу

  • встановлення/зміна пін-коду до картки
  • активація/блокування картки, зміна ліміту
  • оплата комунальних послуг, мобільного зв'язку, Інтернету
  • перекази в режимі 24/7

Розрахунки на відстані дотику!

Відтепер Ви можете швидко та безпечно сплачувати за будь-які покупки, послуги та проїзд Вашим смартфоном на базі Apple або Android, що підтримує технологію NFC



«Скибочка» у партнерів – швидка розстрочка на те, що Вам потрібно

Оформлюйте покупку у партнерів з кредитною карткою в 3 кліки!

  • Сума покупки: від 300 грн;
  • Строк розстрочки – від 3 до 24 місяців;
  • Ставка – 0,0001% річних.
ДОКЛАДНІШЕ ПРО СЕРВІС



Поширені питання
Як активувати картку після отримання?

  • через додаток OTP Bank UA;
  • зателефонувати або написати в чат служби підтримки;
  • провести операцію з введенням PIN-коду в будь-якому банкоматі в Україні.

Наприклад, перевірити баланс. Обов’язково зробити це для активації чипу, якщо картка з чипом.

Як отримати доступ до інтернет-банкінгу?

Вхід в OTP Bank UA вперше здійснюється після введення фінансового номеру та аутентифікації в застосунку Дія.

Щоб вперше отримати дані для входу в OTP SMART, необхідно звернутися до відділення з паспортом та кодом.

Як підключити картку до Apple Pay/Google Pay в інтернет-банкінгу?

  • увійти у додаток OTP Smart;
  • обрати картку та натиснути «Операції»;
  • натиснути «Додати в Apple Pay/Google Pay».

Як можна поповнити картку готівкою?

  • до 5000,00 грн через термінали City24 – комісія 5 грн на будь-яку суму;
  • безкоштовно через банкомати ОТП Банку;
  • у касі Банку це може зробити власник рахунку або третя особа – до 5 000,00 без паспорту;
  • у касі будь-якого банку України за повними реквізитами – до 5 000,00 без паспорту.

Звертаємо увагу:

Поповнення через інші банки, термінали або сторонні сервіси може зарахуватися наступного робочого дня. Краще вносити платіж заздалегідь.

Як можна поповнити рахунок безготівково?

Поповнити кредитну картку можна одним зі способів:

  • безкоштовно з будь-якої іншої картки через додаток OTP Bank UA;
  • до 5000,00 грн через термінали City24 – комісія 5 грн на будь-яку суму;
  • переказом з рахунку в іншому банку за реквізитами.

Звертаємо увагу: поповнення через інші банки, термінали або сторонні сервіси може зарахуватися наступного робочого дня. Краще вносити платіж заздалегідь.

Де я можу отримати реквізити картки для поповнення?

У додатку OTP Bank UA.

Оберіть картку та натисніть «і» у правому верхньому кутку.

Я виїжджаю за кордон, чи буде моя картка працювати там?

Так, ваша картка ОТП Банку приймається до розрахунку у всіх країнах.

Корисну інформацію та поради щодо використання картки за кордоном ви можете знайти за посиланням.

Я буду розраховуватися карткою у валюті, відмінній від валюти карткового рахунку. Як будуть проходити розрахунки?

За картками ОТП Банку такі розрахунки проходять без комісії за конвертацію. Детальна інформація щодо алгоритму проведення конвертації за посиланням.

Відсутній ліміт розстрочки. Що робити?

Перенести кредитний ліміт на ліміт «Скибочки» в додатку OTP Bank UA.
«Кредити» → «Розстрочки» → «Збільшити ліміт на розстрочки».
Вкажіть бажану суму для перенесення та збережіть операцію.

Що робити при втраті картки?

  • зв’язатися з цілодобовою службою підтримки за допомогою зручного каналу для блокування картки та консультації;
  • або
  • заблокувати картку самостійно в додатку OTP Bank UA.

Як перевірити кредитну історію?

Ви можете отримати інформацію щодо кредитної історії у ПрАТ «Перше всеукраїнське бюро кредитних історій».

Для отримання доступу до кредитної історії:

  • зверніться до найближчого відділення ОТП Банку з паспортом та ІПН;
  • оберіть один із тарифних планів та здійсніть оплату;
  • упродовж 5 днів отримайте на електронну адресу лист із даними для входу та інструкцію;
  • у подальшому всі зміни та оновлення кредитної історії будуть надходити Вам на e-mail.

Що таке пільговий період? Як він працює?

Пільговий період – це період, упродовж якого Банк надає можливість користуватись кредитною карткою за ставкою 0,01% річних:

  • пільговий період діє до 52-55 днів;
  • діє тільки якщо ви погасили повну суму заборгованості за попередній розрахунковий період;
  • інформація про суму і дату платежу є у додатку OTP Bank UA;
  • пільгова ставка поширюється лише на покупки та не діє на зняття або перекази коштів.

Розрахувався(-лася) в магазині, а на терміналі відмова, що робити?

Перевірити баланс через декілька хвилин – кошти мають повернутися. Якщо ні – повернення коштів Банком на рахунок може відбутися протягом 9 днів.

У разі, якщо кошти не повернулися впродовж цього терміну, зверніться до чату Банку або відділення для оскарження операції.

Банкомат не видав кошти, що робити?

Перевірити баланс через декілька хвилин – кошти мають повернутися. Якщо ні – повернення коштів Банком на рахунок може відбутися протягом 9 днів.

У разі, якщо кошти не повернулися впродовж цього терміну, зверніться до чату Банку або відділення для оскарження операції.

Знімав(-ла) кошти в банкоматі/зробив(-ла) переказ, а комісія списалася через кілька днів. Чому?

Комісію списано згідно з тарифами: вона може списуватися або одразу, або протягом 3-5 днів.