Можливі наслідки для клієнта в разі невиконання ним обов'язків згідно з договором про надання кредиту на споживчі цілі Згідно з умовами Кредитного договору (Кредит на споживчі цілі) та умовами Правил кредитування (надалі «Правила»).
1. Пеня у розмірі подвійної облікової ставки НБУ річних (стягується від суми прострочених Боргових зобов’язань) – за кожен день порушення Боргових зобов’язань.
2. Штраф 150 гривень (фіксована сума) – нараховується не частіше ніж 1 раз за календарний місяць за порушення Боргових зобов’язань.
4.5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ КЛІЄНТА:
4.5.1. Клієнт несе відповідальність за виконання умов Договору, Правил, Тарифів відповідно до вимог Законодавства та умов Договору та Правил.
4.5.2. Клієнт несе відповідальність за надання недостовірної інформації під час укладення Договору згідно із Законодавством.
4.5.3. Клієнт протягом дії Договору несе відповідальність (приймає на себе зобов’язання повністю відшкодувати Банку витрати):
- за всі операції, здійснені після викрадення чи втрати Картки та/або ПІНкоду, до моменту повідомлення Клієнтом чи Довіреною особою Клієнта Банку про втрату Картки в порядку передбаченому Договором;
- за всі операції, здійснені з використанням реквізитів Картки (номеру, строку дії, СVV- 2/CVC коду) та/або Карткового рахунку в мережі Інтернет для яких використовувався код підтвердження 3DSecure/SecureCode та/або торговельно-сервісній мережі та/або операцій, здійснених з використанням Фінансового номеру мобільного телефону через Довідковий центр та/або облікового запису Клієнта в месенджерах Viber та/або Telegram, що зв’язаний із Фінансовим номером мобільного телефону Клієнта;
- за всі операції по яким доведено, що дії чи бездіяльність Клієнта призвели до ініціювання несанкціонованої операції.
Застереження: Банк має право не вимагати виконання умов пункту будь-якого з підпунктів п.4.5.3. Договору, виключно на власний розсуд.
4.5.4. Клієнт безпосередньо відповідає за свої дії чи бездіяльність та за дії чи бездіяльність Довірених осіб Клієнта при використанні Картки, які завдали Банку збитків.
4.5.5. У разі невідшкодування Клієнтом заборгованості та нарахованих процентів, в тому числі, у разі виникнення Несанкціонованого овердрафту, Банк має право вимагати від Клієнта їх погашення в судовому порядку. Клієнт та Довірена особа Клієнта несуть солідарну відповідальність за погашення заборгованості по Картковому рахунку.
4.5.6. За невиконання або неналежне виконання прийнятих на себе зобов’язань по Кредитному договору Клієнт сплачує пеню/штраф в розмірі, встановленому Тарифами, а також несе відповідальність в порядку і на умовах, визначених Кредитним договором.
4.5.7. Клієнт несе повну відповідальність:
- за виконання умов Договору та Правил користування Карткою;
- за всі операції з Карткою, що були здійснені до моменту закінчення терміну дії Договору з Клієнтом (або його розірвання) та повернення Картки Банку;
- протягом 45 календарних днів з дня закінчення терміну дії Договору з Клієнтом або його розірвання та здачі Картки до Банку;
- в інших випадках передбачених Договором з Клієнтом.
4.5.8. Клієнт протягом дії Договору несе відповідальність (приймає на себе зобов’язання повністю відшкодувати Банку витрати) за всі операції, здійснені з використанням реквізитів Картки (номеру, строку дії, СVС або СVV -2 коду) в мережі Інтернет, які в результаті оспорювання не підлягають поверненню через Платіжну систему.
4.5.9. Клієнт несе відповідальність за відповідність інформації, зазначеної в платіжному дорученні, суті операції, призначенні платежу, за якою здійснюється транзакція/переказ, а в разі її невідповідності Клієнт відшкодовує Банку завдану внаслідок цього шкоду Банку.
1.2. За невиконання або неналежне виконання прийнятих на себе зобов’язань по Договору Клієнт несе відповідальність в порядку і на умовах, визначених в Договорі. За порушення (невиконання та/або неналежне виконання) Боргових зобов’язань у разі оформлення Кредиту до карткового рахунку, що обумовлені Договором в строки, а саме: за прострочення внесення суми мінімального платежу (платежу), одноразово за кожний факт виникнення прострочки Клієнт зобов’язаний сплатити Банку штраф у розмірі 150 гривень Зазначений штраф сплачується додатково до прострочених сум, що підлягають сплаті згідно Договору. Сплата штрафу не звільняє Клієнта від виконання умов Договору. У разі виникнення на рахунку Несанкціонованого овердрафту (відповідно до п. 9 Договору).
В разі виникнення на рахунку Несанкціонованого овердрафту, Банк має право терміново, без будь-яких обмежень та додаткового попередження Клієнта, призупинити дію Карток та заблокувати Авторизацію по Картках. В цьому випадку, Клієнт зобов’язаний негайно відшкодувати Банку суму Несанкціонованого овердрафту та проценти, нараховані на суму заборгованості згідно з Тарифами Банку, у розмірі – 0.1 % на суму Несанкціонованого овердрафту за кожен день його наявності.
2. Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
3. Банк банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом:
Згідно умов Договору, а саме:
5.6. Банк має право вносити зміни та/чи доповнення до Договору, Тарифів Банку/Тарифний пакет приватного банківського обслуговування (для РВ-Клієнтів) (надалі разом – Тарифи Банку) шляхом розміщення таких змін та/чи Доповнень чи нової редакції Договору, Тарифів Банку на стендах у відділеннях Банку та на Офіційному сайті Банку за 30 календарних днів до дати набрання чинності змін та/чи Доповнень чи нової редакції Договору, Тарифів Банку.
4. Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування.
6. Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.