UA
Ваші вигоди від картки eVisa
Персональне преміальне обслуговування
Доступ до залів очікування по програмі DragonPass
Особливі пропозиції від Visa
Вигідні умови від SWEET TV на території України та за її межами
Умови по картці

Загальні умови
Плата за обслуговування основної картки Не встановлюється
Плата за обслуговування додаткової картки 10 грн. / 0.5 $/ €
Незнижувальний залишок на картрахунку 0 грн. / 0$ / 0 €
Видача готівки
Власні кошти клієнта
У банкоматах OTP Bank 1%
У пунктах видачі готівки OTP Bank 1% (min 7 грн./ 0.3$/ €)
У пунктах видачі готівки і банкоматах інших банків:
на території України 1.5% + 10 грн. /1 $/ €
за кордоном 1.8% + 40 грн. /3 $/ €
Кредитні кошти клієнта
У банкоматах та пунктах видачі готівки на території Україні 4% + 6 грн.
У банкоматах та пунктах видачі готівки за кордоном 4% + 32 грн.
Кредитна лінія
Кредитний ліміт від 1 000 до 200 000 грн
Строк кредитного ліміту до 12 міс. (з можливістю автоматичної пролонгації)
Пільгова відсоткова ставка, річних 0.01%
Пільговий період до 55 днів
Стандартна відсоткова ставка, річних 36%
Мінімальній щомісячний платіж 5%, мін. 50 грн.
Реальна річна процентна ставка, річних 60.10%
Інші умови
Надання офіційної довідки за рахунком за письмовою вимогою клієнта Плата не встановлюється
SMS-інформування щодо операцій здійсненних клієнтом та залишку на картковому рахунку Плата не встановлюється

Звертаємо увагу, що картка eVisa відкривається в рамках діючого Тарифного пакету Premium

Дізнатись більше про преміальне обслуговування
Та замовити преміальну картку eVisa вже зараз!

Ваші переваги з преміальною карткою eVisa

Керуйте своїми фінансами з будь-якої точки світу

  • встановлення/зміна пін-коду до картки
  • активація/блокування картки, зміна ліміту
  • оплата комунальних послуг, мобільного зв'язку, Інтернету
  • перекази в режимі 24/7

Розрахунки на відстані дотику!

Відтепер Ви можете швидко та безпечно сплачувати за будь-які покупки, послуги та проїзд Вашим смартфоном на базі Apple або Android, що підтримує технологію NFC



«Скибочка» у партнерів – швидка розстрочка на те, що Вам потрібно

Оформлюйте покупку у партнерів з кредитною карткою в 3 кліки!

  • Сума покупки: від 300 грн;
  • Строк розстрочки – від 3 до 15 місяців;
  • Ставка – 0,0001% річних;
  • Щомісячна комісія – відсутня.
ДОКЛАДНІШЕ ПРО СЕРВІС



Поширені питання
Я буду розраховуватись картою у валюті відмінній від валюти карткового рахунку. Як будуть проходити розрахунки?

Якщо валюта розрахунку відрізняється від валюти карткового рахунку, Платіжна система (Visa International, MasterCard WorldWide) при проведені операції самостійно конвертує валюту проведеної операції у розрахункову валюту Платіжної системи (за курсом Платіжної системи, встановленим на день проведення операції); після цього Банк конвертує розрахункову валюту платіжної системи у валюту карткового рахунку за курсом, встановленим Банком на день списання операції із карткового рахунку.

Я виїжджаю за кордон, чи буде моя картка працювати там?

Так, Ваша платіжна картка ОТП Банку є карткою Міжнародної платіжної системи, тому вона приймається до розрахунку у всіх країнах, де у місці розрахунку чи зняття коштів присутній логотип відповідної платіжної системи. Перед виїздом за кордон впевніться, що Ваша картка активна та має актуальний строк дії. Ви можете зробити через інтернет-банкінг OTP Smart або зателефонувати до цілодобової служби підтримки за номером +380 44 490 05 26, Також, бажано повідомити банк про Ваші плани перебування закордоном (це дозволить банку посилити заходи безпеки Вашої платіжної картки в країні Вашого перебування). Зробити це можна заповнивши форму. Більше корисної інформації та поради щодо використання картки за кордоном Ви можете знайти за посиланням.

Що робити при втраті карти?

У випадку втрати, крадіжки, вилучення банкоматом карти або, якщо інформація про PIN-код чи реквізити карти стала відома третім особам, негайно зв’яжіться з цілодобовою службою підтримки держателів платіжних карток за телефоном +380 44 490 05 26, для блокування картки та надання додаткової інформації.

Рекомендація! Запам’ятайте або запишіть номер служби підтримки для оперативного зв’язку з Вашим Банком.

Як можна поповнити мій картковий рахунок?

Ви можете поповнити картковий рахунок готівкою у відділеннях ОТП Банку або безготівковим шляхом. Поповнення карткового рахунку готівкою можливе:

  • в гривнях: власником рахунку або третьою особою у відділеннях ОТП Банку;
  • в іноземній валюті: власником рахунку або третьою особою у разі наявності довіреності у відділеннях ОТП Банку;
  • У валюті гривня власником рахунку: через банкомати ОТП Банку з функцією поповнення Cash-In;

Поповнення карткового рахунку безготівковим шляхом можливе:

  • в гривнях: шляхом здійснення переказу через будь-який банк в Україні, в тому числі і ОТП Банк;
  • в іноземній валюті: шляхом здійснення переказу у валюті карткового рахунку через будь-який банк України (в тому числі ОТП Банк, операція здійснюється відповідно до умов та обмежень чинного законодавства), а також із-за кордону;
  • шляхом здійснення переказу із власного карткового чи поточного рахунку через систему OTP Smart.

Як я можу використовувати свою картку?

Ви можете використовувати платіжну картку ОТП Банку для зняття готівки в банкоматах, касах банківських відділень, проведення безготівкових розрахунків в торгових точках та мережі Internet, резервування номерів в готелях та бронювання авто за допомогою реквізитів картки.

Що необхідно зробити після отримання платіжної картки?

Одразу після отримання платіжної картки необхідно:

  • розписатись кульковою ручкою на спеціально призначеній смузі, яка знаходиться на зворотній стороні картки.
  • активувати платіжну картку через інтернет-банкінг OTP Smart, або в банкоматі (шляхом проведення будь-якої операції з введенням PIN-коду, наприклад, перевіривши баланс) або зателефонувати до цілодобової служби підтримки за номером телефону: +38 0 44 490 05 26 (також він вказаний на зворотній стороні картки).

Як застосовується та розраховується пільговий період користування коштами?

Пільговий період застосовується до безготівкових операцій оплати товарів/робіт/послуг в торгівельній мережі та/або мережі Інтернет з використанням платіжної картки.
Пільговий період - це строк до 55 днів, протягом якого на суму безготівкових розрахунків карткою нараховуються проценти за символічною ставкою - 0,01% річних. Пільговий період діє лише при умові погашення заборгованості в повному обсязі за попередній період.

Як відбувається погашення заборгованості?

Для цього достатньо здійснити поповнення карткового рахунку в строк вказаний в СМС- повідомленні про мінімальний платіж та загальну суму заборгованості. Погашення заборгованості здійснюється на щомісячній основі.

Як легко погашати заборгованість по кредитній картці?

Оберіть найзручніший спосіб для Вас:

  • через Інтернет-банкінг «OTP Smart»;
  • карткою будь-якого українського банку через сайт Банку;
  • безготівковим переказом з іншого рахунку;
  • через центри самообслуговування, депозитні банкомати та каси Банку.

Документи необхідні для оформлення кредитної картки:

  • Паспорт громадянина України
  • Ідентифікаційний номер платника податків
  • Довідка про доходи (для нових клієнтів, якщо сума кредиту більше 50 000 грн)

Що робити якщо картка загублена?

Якщо картка загублена, її потрібно терміново заблокувати. Заблокувати картку можна через Інтеренет – банкінг «ОTP Smart» або зателефонувавши до Довідкового центру банку +38 044 490 05 00 або через Skype OTPUkraine. Також зв’язатися з Банком можливо за допомогою месенджерів: Viber, Telegram, Facebook messenger.

Які дії необхідно здійснити у разі якщо здійснено несвоєчасне погашення заборгованості по кредитній картці?

При несвоєчасному погашенні заборгованості по кредитній картці, картка наступного дня блокується для використання розрахункових операцій. Після погашення простроченої заборгованості картка та картковий рахунок починають працювати у звичному режимі.





Шановні клієнти,
cпостерігаються проблеми в роботі систем Банку. Зверніть увагу, що інформація про баланси карток та транзакції відображається некоректно. Приносимо вибачення за незручності.

×